RUTA DAS INSUAS DO MIÑO - OUTEIRO DE REI

SÁBADO 8 DE XULLO DE 2017
Powered by Wikiloc

 
Obsérvese o perfil da ruta. É certamente enganoso, parece que houbese algunhas montañas. Agora se se miran a cota máxima e a mínima, compréndese a facilidade do percorrido: cota máxima 412 metros - cota mínima 373 metros. Pendente media 2%, incriblemente baixa. É que estamos na Terra Chá.
Ofrecemos hoxe a posibilidade de realizar unha ruta atractiva, diferente, refrescante e suave a carón do río Miño, desde a área recreativa de Santa Isabel (Outeiro de Rei) ata a ponte de Ombreiro. Ida e volta por ambas marxes do Miño. Ao longo de 17,85 kms. de suave pendente percorreremos as ribeiras e insuas do Miño, espazo que conta coa distinción de Reserva da Biosfera. Bosques de galería, muíños, caneiros, a desembocadura do Ladra, pontes colgantes, insuas frondosas, o zoolóxico de Marcelle, a Casa Museo do poeta Manuel María e as míticas Penas de Rodas. 
O "río maior". Foto de Berta GS (+ fotos)

Puntos de interese da ruta:
Como as ondas do Miño, o río maior,
así, miña amiga, é o meu amor
lonxe de ti.

Como as ondas do Miño, o río caudal,
así, miña amiga, meu amor é leal
lonxe de ti.

Como as ondas do Miño, de paso de boi,
así o meu amor, que veu e non se foi
lonxe de ti.

Como as ondas do Miño, o río  belido,
así, miña amiga, así vou ferido
lonxe de ti.

Manuel María


ERMIDA DE SANTA ISABEL

A Santa Isabel, miña amiga, irei.
A Santa Isabel de Outeiro de Rei.
Está meu camiño
xunto ao río Miño.
Como un caravel de certo color
a Santa Isabel irá o meu amor
Está meu camiño
xunto ao río Miño.
As verbas de dor voltaranse mel
na alta alegría de Santa Isabel.
Está meu camiño
xunto ao río Miño.                       
                          Manuel María

O muíño que está ao pé do Miño,
enorme como un monte, seguro
e lento como o tempo, garda
un segredo nunca revelado:
non son os seus rodicios
os que fan cantar á auga escura
e prisioneira do caneiro.
A canción da auga é quen
move aos rodicios e lles dá
un prodixioso ritmo máxico:
medida e número do mundo,
harmonía e cómputo dos astros. 
Manuel María

  • Dificultade: Fácil
  • Percorrido: 17,85 Kms.

Comentarios

Publicacións populares deste blog

RUTA DOS MUÍÑOS E DOS CHOZOS DA LAXE NO SUÍDO (FORNELOS DE MONTES)

RUTA MATA DA ALBERGARÍA - PÉ DO CABRIL - ENCORO DE VILARINHO DAS FURNAS - PORTELA DO HOMEM

RUTAS NA ZONA DE TREVINCA E O BOLO